نوشته شده توسط : بهزاد

قیمت بازسازی خانه کلنگی چقدر است؟

عوامل موثر بر هزینه بازسازی خانه

هزینه بازسازی ساختمان یکی از اولین دغدغه های افرادی است که قصد بازسازی دارند. بهترین روش برای ایجاد کمی تغییر در ظاهر محل زندگی یا محل کار، بازسازی است. ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در ساختمان می تواند نتایج شگفت انگیزی داشته باشد و فضای مورد استفاده را به یک فضای کاربردی تر تبدیل کند. در این میان عاملی که نقش مهمی در بازسازی ساختمان دارد، هزینه بازسازی خانه است.

اگر قصد بازسازی دارید، قدم اول شما باید برآورد هزینه بازسازی ساختمان باشد. بازسازی ساختمان شامل بخش های داخلی منزل مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق ها یا بخش های عمومی مانند آسانسور و پارکینگ است. برای بازسازی قسمت های مشترک ساختمان باید تمام واحدهای مسکونی با بازسازی موافقت نمایند.

متوسط هزینه بازسازی آپارتمان به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم: 

تاثیر قیمت هر متر مربع بازسازی بر هزینه بازسازی خانه

قیمت هر متر مربع بازسازی

برای محاسبه هزینه بازسازی ساختمان باید به قیمت هر متر مربع بازسازی توجه کنید. قیمت بازسازی هر متر مربع به عوامل و فاکتورهای کوناگونی بستگی دارد. بدیهی است که هزینه بازسازی خانه های بزرگ و متراژ بالا بیشتر از هزینه بازسازی آپارتمان کوچک است. بازسازی ساختمان بر اساس سلیقه شما انجام می شود. ممکن است سبک بازسازی کلاسیک، سنتی و یا مدرن باشد. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید باید ویژگی های مثبت و منفی هر کدام از طراحی های داخلی مدرن، سنتی و کلاسیک را بدانید. به طور مثال در خانه های مدرن و امروزی بخشی به عنوان اتاق کار خانگی در نظر گرفته می شود. به این شکل می توانید در خانه اتاق کاری با محیط آرام و دلنشین داشته باشید و به راحتی به کارهایتان در خانه رسیدگی کنید. طراحی این اتاق کار هم برای کسانی که بیرون از خانه کار می کنند و هم افرادی که به صورت دور کاری در خانه کار می کنند بسیار مناسب است. اگر به اختصاص دادن بخشی از ساختمان به چنین فضایی فکر می کنید باید در برآورد هزینه بازسازی ساختمان هزینه های ساخت و تجهیز این اتاق را نیز در نظر بگیرید.

تاثیر هزینه بازسازی آشپزخانه بر قیمت بازسازی ساختمان

هزینه بازسازی آشپزخانه

از مهم ترین قسمت های هر خانه، آشپزخانه آن است. اگر قصد دارید که در پروژه ی بازسازی آپارتمان، بازسازی آشپزخانه را نیز انجام دهید باید به این نکته توجه کنید که هزینه های تغییراتی که در آشپزخانه ایجاد می کنید بر متوسط هزینه بازسازی آپارتمان تاثیر می گذارد. ممکن است قسمت های مختلف آشپزخانه اعم از کابینت، کاشی، سرامیک کف، شیرآلات، سینک، گچ کاری سقف و نقاشی آشپزخانه نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشند. هرکدام از بخش هایی که نام بردیم با توجه به نوع موادی که انتخاب می کنید هزینه های گوناگونی برای شما خواهد داشت. اگر می خواهید آشپزخانه را به طور کامل بازسازی کنید و همه ی قسمت ها را تغییر دهید این را در نظر داشته باشید که هزینه بازسازی آشپزخانه بر هزینه بازسازی خانه تاثیر می گذارد.

تاثیر هزینه بازسازی سرویس بهداشتی بر هزینه بازسازی ساختمان

هزینه بازسازی سرویس بهداشتی

هزینه بازسازی بخش های دیگر خانه، مانند هزینه بازسازی سرویس بهداشتی، بر هزینه بازسازی منزل می افزاید. هزینه بازسازی توالت شامل هزینه نصب توالت فرنگی، تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی، هزینه تعویض روشویی، هزینه تعویض شیرآلات و تعمیر بخش هایی که بر اثر نم و رطوبت آسیب دیده اند و عوض کردن کاسه توالت است. تغییر هر کدام از این بخش ها و رفع خرابی های موجود هر کدام به طور جداگانه هزینه ای دارد که بر مبلغ نهایی هزینه بازسازی توالت تاثیر دارد.

تاثیر بازسازی داخلی خانه بر هزینه بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل

همان طور که گفتیم بازسازی داخلی ساختمان شامل موارد گوناگونی می شود. گاهی اوقات با برداشتن یک یا چند دیوار حائل می توانید فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی را بهتر کنید. در بازسازی بخش های داخلی هزینه های گچ کاری و تقاشی دیوارها، پارکت کف خانه، نصب کاغذ دیواری و طراحی شومینه بر هزینه بازسازی ساختمان تاثیرگذار هستند. حدود قیمت موادی که برای گچ کاری، نقاشی دیوارها و پارکت کردن کف خانه انتخاب می کنید بر متوسط هزینه بازسازی آپارتمان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به طور مثال کاغذ دیواری دارای رده های قیمتی بسیار متفاوتی است؛ از کاغذ دیواری های معمولی با سطح قیمت متوسط تا کاغذ دیواری های لوکس با سطح قیمت بسیار بالا. شما با توجه به بودجه ای که برای بازسازی خانه در نظر دارید می توانید متریال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تاثیر قیمت پیمانکاری ساختمان بر هزینه بازسازی خانه کلنگی

هزینه بازسازی خانه کلنگی

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه بازسازی خانه کلنگی، مبلغ دستمزد کارگر ساختمان و پیمانکار ساختمان است. برای انجام پروژه های بزرگ مانند بازسازی خانه کلنگی که خدمات متنوع تری احتیاج دارد و مدت زمان بیشتری به طول می انجامد، قیمت پیمانکاری ساختمان در برآورد هزینه بازسازی ساختمان موثر است.

برای محاسبه هزینه بازسازی خانه کلنگی باید هزینه های گوناگونی را لحاظ کرد، مانند:

  • هزینه بازسازی توالت
  • هزینه بازسازی آشپزخانه
  • هزینه بازسازی نمای ساختمان

انجام بازسازی و به طور کلی کارهای ساختمانی در بعضی فصول سال مانند زمستان به دلیل شرایط آب و هوایی سخت تر است و شامل دستمزد بیشتری می شود.

مکرومه بافی

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید


:: برچسب‌ها: کلنگی , خانه کلنگی , خرید خانه کلنگی , وبلاگ خانه , خرید منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()